torsdag 19 juli 2012

Ha! Gammeltacka

Försöker hitta en tråd i gravidforum där jag kan kanske hitta tjejer med samma typ av funderingar men kan hålla mig relativt anonym.

Första tråden jag hamnar i har som rubrik - unga blivande mammor 2013 - ah! perfekt!
beskrivning - här samlas vi som är 18-23 och gravida med första barnet som kommer 2013 - alltsåväntava?
Jag fasar lite inför vad kollegorna kommer slänga ur sig för kommentarer, just pga min ringa ålder.. Då ska jag hänvisa dem till dessa forum så får de se att jag inte ens räknas som ung längre. Shiet pommes..

Igår fick jag känna på dessa hormoner alla pratar om. Satt i vanlig ordning vid toaletten på badrumsgolvet, från ingenstans kom allt över mig. Tankar som vad fan har jag gett mig in i, och hjälp hur ska jag klara detta.. Idag är jag lugnare, eller ja, det tog väl fem minuter efter mitt "anfall" igår sen satt jag framför Big bang theory och skrattade högt. Nåja.

Nu ska jag packa och röra mig hemåt, hem till grabbarna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar